Veckans tips #6

Då var äntligen veckans tips tillbaka efter ett uppehåll på 2 veckor. Denna gång tänkte jag tipsa om vad man kan göra för att snabbt få till synes fint hår igen snabbt.
Om det skulle vara så att ditt hår någon gång är fett och du inte har tid/ork/vilja att tvätta det kan du faktiskt använda dig av vetemjöl eller talk (kroppspuder). Massera bara in i hårbotten och rötter. Jag har provat talk men tyckte inte det hjälpte så mycket men det kan vara olika från person till person. Man kan ju alltid prova!
Glöm inte kommentera om ni testat mina tips eller om ni själva vill tipsa om något?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tror jag kör vidare på schampoo ändå :) Men tacka för tipset! Puss

2011-02-24 @ 19:40:19
Postat av: Alexandra

Hehe, du hinner ju duscha flera gånger per dag så för dig är det ju inget problem att hinna tvätta håret :P

2011-02-24 @ 20:01:24
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0