Besök på arbetsförmedlingen

I morse blev det ett besök på arbetsförmedlingen för  lite basinformation. Rätt så intressant och lärorik ändå! Jag skrev ner några saker jag måste kolla upp annars så gör jag redan det handledare sa att man ska tex. kolla efter jobb varje dag!
Efter mötet gick jag till massa jobb och sedan åkte vi hem för lunch. efter lunch bar det av igen för mamma skulle klippa sig och sedan skulle vi iväg och handla lite. Bland annat tyg. Jag skulle själv ha lite tyg för att sy till Rák men fick inte tag på det jag vill, rött fleece och mörkblå mockaimitation skulle i alla fall komma in! Så sen ska det sys.
Jag ska försöka hitta röd och turkos mockaimitation också!

Nu blir det let's dance och glögg med pepparkakor till!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Försöker du hänga kvar vid julen med tanke på att du dricker glögg och äter pepparkaka nu? ;P

2011-01-17 @ 01:06:33
Postat av: Alexandra

Ja, men julen är mysigt. Och det är ju faktiskt fortfarande vinter så då får man passa på. Glögg och pepparkakor är gott!



Jag är ute tidigt i år med glöggen! :D

2011-01-17 @ 09:36:24
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0