Horses VS Boyfriend?

Ja, vad ska man välja egentligen om man inte kan få båda för stunden? Det är precis där jag är just nu!
Jag vill både få vara nära min älsklling, bo med honom och börja bilda ett liv tillsammans. Samtidigt vill jag också kunna få vara nära Rák, rida hennne så vi kan utvecklas ännu mer tillsammans.

Jobb har jag inget här så det håller mig inte kvar än så länge. Jag har skickat in en ansökning på jobb hos älskling och ska skicka in mer. Får jag napp där är det lättare att flytta upp!
Däremot har jag nu fått ett erbjudande på en gård med islandshästar norr om Göteborg, dit ska vi för att kolla på lördag så får jag se sen om det är något för mig.

Efter att ha övervägt lite med mig själv har jag (nog) kommit fram till att jag kan lägga hästarna på hyllan för ett tag och istället sattsa mer på relationen med min älskade pojkvän! Vi har varit tillsammans i över 1 och ett halvt år och nu är det verkligen dags att lära känna varandra ännu mer och komma varandra närmare genom att bo nära. Se hur vardagen fungerar ihop och börja bilda framtidsplaner tillsammans!

Rák ska ha föl i maj så jag kan inte rida henne så jättelänge till. Det vore då bra att passa på att ta ett uppehåll och flytta under denna period. Jag vet att hon har det bra istallet och blir väl omskött när jag inte är i närheten!

Nu är det bara till att vänta och se om jag får något jobb!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tycker det låter riktigt bra, mysigt att bo med dig ling ling ;) Puss

2011-01-11 @ 10:02:55
Postat av: Alexandra

Ja, det skulle vara mysigt att bo med dig också! Puss

2011-01-11 @ 10:49:52
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Lisette

ja , dessa hästar. dem tar upp så otroligt mkt tid i livet :) hoppas du & Rák har det bra :)

2011-01-11 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0