Nyhet på bloggen!

Ja, nu blev det väl spännande när jag ska avslöja en nyhet!
Jag har liksom tappat gnistan lite och uppdaterar inte så ofta här på bloggen nu som ni kanske har märkt.. Men så kom jag på en idé. Det kanske inte är så roligt att läsa om vad jag gör på dagarna så jag försökte klura ut något roligt.
Nyheten är att jag ska börja med "Dagens tips". Jag ska försöka att (nästan)varje dag lägga upp ett dagens tips här på bloggen. Tipset kan handla om allt mellan himmel och jord. Antingen är det något eget tips jag kommit på, något jag läst/hört någonstans eller så kan ni läsare också få komma med tips som ni vill dela med er av.
Skulle vi ha något fiffigt tips på lager så är det bara att kommentera i något inlägg och så lägger jag sedan upp det här! Ni får även höra av er om det är något speciellt ni skulle vilja läsa om så ska jag göra mitt bästa för att uppfylla era önskemål!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Ska bli intressant o se vad de kan tänkas komma för bra tips! :)



Hoppas de förta kommer idag!



Puss

2011-01-06 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0