Photoshop

Nu under förmiddagen har jag underhållt mig själv med photoshop och redigerat lite bilder från SM för islandshästar från i somras. Jag lägger upp några här!
Jag har även börjat rensa bland mina bilder på datorn, tagit bort suddiga och fula bilder då de bara tar plats annars. Egentligen borde jag också gå igenom min externa hårddisk men det orkar jag inte riktigt då det ligger så otroligt mycket på den! Jaja, jag måste väl ta tag i det om det ska få plats något mer på den. Ska göra det innan jag flyttar till Tofta i alla fall!

Före:

Efter:

Min favorit färg på islandshästar






Kommentarer
Postat av: Cia

hur gör du för att ta bort objekt på bilden? :)

2011-01-24 @ 18:09:43
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0