Ridtur och wii-spel

Som ni läste igår var det dax för mig idag att ha årets första ridtur.. Vi var hela tre stycken på denna tur! Det skulle ha varit två till men de avbokade pga av vädret. Fast så farligt var det faktiskt inte, vi hade fyra broddar på varje hov och snösulor vilket fungerade väldigt bra. Rák halkade vara till en gång!
Vädret var dock inte så roligt, solen försökte lysa igenom molnen på morgonen men sen tog molnen över ändå så det blev en molnig dag och fram mot förmiddagen även blåsig, kall och dimmigt!

Sen jag kom hem har jag nu spelat lite wii från och till med världens bästa lillebror! Wii är faktiskt mycket roligare än vanligt tv-spel då man får röra på sig! Fast en del spel kan vara rätt jobbiga så som baseball där jag fick rätt ont i min arm men annars är det sjuktkul! Jag skulle gärna vilja ha lite fler olika spel. Undrar hur sims fungerar på wii? Någon som vet? Om ni har tips på ett bra wii-spel så är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0