Absorbine Ultrashield

Har läst lite om detta flugmedel och det verkar vara det bästa ute på marknaden just nu. Många säger att det till och med håller bromsarna borta. Det vore nog värt att testa i alla fall!
Sprayen jag har nu fungerar bra ute i hagen då Rák går med eksemtäcke, det blir en bra kombination. Men när vi är ute och rider är det värre.
Det vore i alla fall värt att prova Ultrashield innan jag satsar på ridflugtäcke votre skönt att slippa det.
Vad har ni för erfarenheter av ultrashield?

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag använder det, och det fungerar verkligen! Om man sprejar på ordentligt de första dagarna så är det supereffektivt (sen måste man ju självklart hålla efter lite, men det är lätt det bästa flugmedlet jag har testat!)

2011-07-03 @ 18:11:27
URL: http://islandsheestar.blogg.se/
Postat av: Anna

Rapid som jag rider har det och jag tycker att det fungerar bra! Man sprayar över hästen, och borstar sedan för att det ska hålla i sig bättre! Tycker det fungerar bra!

2011-07-03 @ 22:33:02
URL: http://mizlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0