Det börjar lösa sig..

Tror det eller ej men jag börjar se ett ljus i tunneln förutom att min mobil nu också har börjat krångla.. Kan det inte bara få vara bra nu?

Klockan 11 i morse blev jag i alla fall uppringd från Kommun fastigheter i Eskilstuna och fick veta att jag stod först på 3 lägenheter så det var bara att välja och vraka. Dock bestämde jag mig för att tacka ja till studentlägenheter även om de kostar en hel förmögenhet (nästan). De kan i alla fall vara bra att börja med något litet tills jag lärt känna stan och har mer tid på mig att hitta någon annan lägenhet.

Nu på eftermiddagen blev jag även uppringd av hovslagaren som ska komma och kolla på Rák, mellan halv fyra och fyra någon gång skulle han vara på plats. Det ska bli riktigt spännande att höra vad han säger.

Sedan har jag nu även fixat en tandläkartid till på tisdag, kan vara bra att få tänderna kollade innan man flyttar! Jag funderar även på att klippa mig men vet inte om jag vill det riktigt..

Idag mår jag även lite bättre, har dock inte ätit så mycket men känner ingen matlust och är fortfarande väldigt trött. Magen verkar dock ha lugnat sig, så jag ska nog ta mig ur detta snart också.


Jag ska försöka få det ommålat då färgen inte var de snyggaste, samt så finns det rätt mycket borrhål som inte är så fina heller.

Kommentarer
Postat av: Cia

Sv; mina hästar e så känsliga i munnen att de måste va så snällt bett som möjligt :P

kommer testa lite olika bett på rák med då variation är bra ^^

2011-07-26 @ 19:02:33
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

Oj den var ju jättefin :) Åååh vad jag längtar efter min lägenhet! Vet du jag köpte en splirrans ny divansoffa (3 sits) och ett nytt supersnyggt soffbord med korgar under endast 3900:-!!

Så har jag köpt någon dekoration o så, det ska vara guld, svart och brunt i min lägenhet ;) O lite vitt.



Sv: Ja trycker på bilden när jag ska centrera, gör samma sak varje gång men ibland blir det inte alls som jag vill.. konstigt..

2011-07-26 @ 21:41:31
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0