Det ena efter det andra..

Då har jag suttit hela eftermiddagen nu och letat lägenheter. Puh säger jag bara, det finns ju som tur är en del att välja på men sen gäller det att få någon gång. Som tur är det bostadsgaranti ändå men hur den nu fungerar är en annan sak. Man ska själv leta reda på en lägenhet som passar. Men får jag ingen av de som jag satt upp mig på får jag nog ringa hyresvärdarna och höra med dem.
Det är verkligen mycket nu som man ska stå i. Det ena beslutet efter det andra ska fattas.
Jisses om jag ändå hade vetat som barn då skulle jag aldrig blivit vuxen ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det hade inte jag heller blivit :p



Svar: Söt är han allt, och jag hoppas att han trivs med mig :)



Då förstår jag att ni inte träffas så ofta :/ Men då blir det ju närmare om du flyttar till Eskilstuna.



Alltså, man skulle betala till hennes konto så fort som möjligt, vi trodde att man skulle få en faktura och 30 dagar på sig att betala typ, men eftersom vi fick sadeln på en gång så ville hon ha betalt på engång. Mina förklaringar blir inte alltid som jag vill :)

2011-07-15 @ 19:13:08
URL: http://fridabennerman.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin, fin header!

2011-07-15 @ 19:30:13
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: Jenny

Att växa upp är överskattat :p



SV: Kanske bättre att satsa på Clicen i så fall? Sadeln måste ju passa dig också, inte bara hästen.

2011-07-15 @ 19:43:06
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Svar: Jobbar du på något ridläger? Jag har gjort det tidigare år på gården jag har Guffi och även haft lite lektioner och turridningar, men blir inte så mycket nu för tiden.



Guffi går ute dygnet runt så i någon box hittar jag den nog inte, men ibland hittar någon annan den och tar med den upp i stallet, och jag brukar gå direkt till hagen utan att gå in i stallet.

Tack :)

Vet hur jobbigt det är med långdistans, hade en pojkvän i Göteborg förut för några år sedan.

Haha, det hade nog blivit svårt :p

2011-07-15 @ 21:14:47
URL: http://fridabennerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0