Hemskt mycket nu..

Förmiddagen kändes hemskt tung idag, massor av tankar flög runt i huvudet och det kändes som att jag skulle bryta ihop när som helst. Jag hoppas verkligen att detta löser sig! Blir jag inte sönderstressad nu, ja då blir jag förvånad! Helt sjukt vad det ska vara jobbigt med att leta lägenhet.
Det finns ändå inte speciellt många att välja på heller. Jag vill ha måndag nu så att jag kan ringa hyresvärdar och höra med dem!
Jag hoppas riktigt mycket nu på att studentlägenheterna kommer se bra ut och vara fräscha. Dock kostar det ju hemskt mycket, jag förstår verkligen inte varför det ska vara ett sånt högt pris! Det finns andra "vanliga" lägenheter som är billigare till och med. Sjukt!
Så här ser lägenheten ut


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tyckte inte heller om att leta lägenhet, när jag först tänkte att jag skulle flytta och börja på uni. Sen slutade det ju med att det blev en distansutbildning, vilket underlättade det problemet ;).

2011-07-25 @ 22:32:28
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0