Lägenhetssökande

Jag har nu suttit i telefon i stor sett hela morgonen. Eller det har jag gjort varje morgon hela veckan för den delen med. Har ringt på en rad lägenheter och har nu iaf 4 stycken att kolla på i morgon. Jag ska ringa på en sista senare igen då jag ännu inte fått svar. Jag hade hittat en tvåa som lät väldigt bra men det är inte förrän i november som den hyrs ut. Hyresgästen som bor där just nu har ännu inte hittat någon egen lägenhet så kan inte flytta ut tidigare heller.

Vi åker idag vid tre för att sedan sova över hos min faster, för att imorgon bitti köra vidare till Eskilstuna. Det ska bli väldigt spännande att se om någon av dessa kan vara något för mig. Jag hoppas verkligen på att hitta en bra annars blir det rätt bråttom. Tiden går fort och snart måste jag ha en lägenhet!

Jag har även ringt och pratat med en veterinär, jag beskrev precis som jag upplever Rák och hon verkade inte överdrivet bekymrad. Dock tyckte hon att ett böjprov kunde vara bra för att se om hon visar något.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Okej hoppas det går bra!



Ne inte deras header, eller vad menar du? Jag vill ha själva modellen/mallen på bloggen. Headern gör jag själv. Färgen på sidorna kan vara annan än deras såklart..

Jag har en blogg.se. Om du mailar din mailadress till: [email protected]

Så kan du få lösen.

2011-07-21 @ 12:59:32
URL: http://www.elmo.cybersite.nu/
Postat av: Linda

Åh hoppas du hittar en som duger:D!! O hoppas du slipper Budgivning grrr..

Jag är så glad över min lägenhet även om den är liten men den duger ju :) Ligger ju så himla bra och är fräsch.

Håller tummarna för dig!



P.s Nu har jag skickat hundra mail till dig..

2011-07-21 @ 16:21:41
URL: http://www.elmo.cybersite.nu/
Postat av: Elina

Åh vad kul att kolla på lägenheter! Hoppas du hittar en fin lägenhet! :)



SV: Det var en fin kväll! Är så stolt över mitt lilla sto! :)



Hm, hoppas verkligen att det bara är vila som behövs! Det är ju så svårt att veta vad det kan vara, tänk om dessa djur kunde tala om vad som var felet.

2011-07-21 @ 17:06:53
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0