Uppmanad till lista

Japp, då har jag blivit uppmanad av Jenny att gör en liten lista om mig då hon ville lära känna sina läsare lite bättre. Så nu gör jag ett försök.

Jag...
... är HELT galen i färgen turkos
... är i stor sett allergisk mot alla frukter förutom hallon, banan och vindruvor
... har ägt tre stycken islandshästar varav en är Rák
... är helt livrädd för spindlar
... kan med hjälp av koncentration slappna av så att jag inte är kittlig
... tycker om att pyssla en hel del, både sy och snickra.
... har inredning som min andra stora hobby
... älskar romantiska komedier
... är riktigt bra på att skrämma upp mig själv vilket inte alltid är så roligt
... är halvfransyska, har bott i Frankrike i 2 år och talar flytande franska

Sådär ja! Det var inte helt lätt att komma igång men det gick. Ni som läser detta får gärna göra en egen lista, det är bara roligt att läsa!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad spännande att läsa din lista! Hade ingen aning om att du kunde flytande franska, t.ex. Din lyckost!

2011-07-31 @ 23:05:11
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: TeamEM

Hej! Grattis till dig, du har nämligen vunnit den målade bilden hos teamEM!



Adda min msn : [email protected]

Så säger du att du har vunnit och så skickar du den bild du vill ha målad.



STORT GRATTIS TILL DIG!

2011-08-01 @ 00:06:38
URL: http://teamem.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Det var roligt att läsa! Coolt att du kan ett annat språk flytande! Jag är väldigt språkintresserad, men tyvärr pratar jag bara svenska, engelska och så lite "skoltyska". Annars verkar vi ha lite gemensamt :P.

Jag gillar också turkost, gillar att pyssla, tittar på romantiska komedier och skrämmer upp mig själv. Dessutom är jag kittlig, men kan inte slappna av och slippa det :P.

2011-08-01 @ 09:03:55
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu har jag gjort en egen lista....

2011-08-01 @ 09:32:41
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0