Vart har Rák tagit vägen?

Det kanske några av er undrar då jag ej har uppdaterat så mycket om henne senaste tiden. Detta beror då på att A är här just nu och att jag vill vara med honom så mycket som möjligt. Sedan var jag ju även iväg i helgen och så..
Hon är i alla fall med på ett Danskt läger denna veckan och blir då riden, jag ska dit någon dag nu fram över för att kolla till eksemet bara.
Annars kommer det bli jag som rider henne nästa vecka, ska bli så härligt att få sitta på henne igen!

Akrivbild

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du har varit dålig på att uppdatera ;) Fast du är inte den ända!

Jag får äntligen sitta på min fis jag med, fast bara i skritt- jag klagar inte :D MYYYS!

2011-07-06 @ 18:21:47
URL: http://www.elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0