Äntligen lite tid

Det har varit fullfräs hela tiden sedan jag blev "frisk" i torsdags. Jag började känna mig bättre då i alla fall och har sedan bara blivit bättre och bättre.

I torsdags var jag som sagt i Kungsbacka men har ännu inte hunnit rapportera om hur det gick. Det gick väl inte speciellt bra, det kan jag ju inte säga! usch, provet var supersvårt. Det var ett år sedan jag gick i skolan och har redan glömt allt.. Det var tabeller och så skulle man kolla vilket diagram som passa bäst i procent. Olika problemlösningar. och sedan en supersvår läsförståelse som jag inte alls lyckades hitta svaret i. Man skulle liksom läsa mellan raderna..
Den muntliga intervjun gick väl lite bättre i alla fall. Jag kommer få svar innan midsommar om jag kommit in eller ej. Dock har jag inte speciellt höga förhoppningar om det.

I fredags bar det av för studentfirande av min näst yngsta kusin. Vi var där över helgen vilket innebar massa mysig tid med mina kusiner och ingen tid till bloggen. Det är därför det varit lite tyst här.
Jag hade tänkt slänga iväg ett inlägg igår men hann inte med det.

Direkt när vi kom hem var det bara att packa upp och packa om. Jag ska nämligen iväg på onsdag igen. denna gången bär det iväg långt norr ut. Härnösand! Till min lille pojke.
Jag hade gett upp hoppet om att få fira vår 2 års dag och midsommar med honom. Men han överraskade mig genom att betala min tågbiljett.
ÄNLIGEN ska jag få komma iväg lite mer hemifrån och bara ha det lugnt och skönt utan en tjatande och stressad mamma.
Nu får ni inte tro att jag inte älskar min mamma för det gör jag. Enormt! Men ibland blir hon lite för mycket!

Och idag då.. Dagen började halv åtta med frukost och lite täckes lagning. Vid kvart över nio bar det iväg till stallet för jobb. Två danska flickor skulle med mig ut på tur. Allt gick fin fint och vi förstod varandra hyfsat. Var det något någon inte förstod var det bara att ta det ingen med andra ord. Väldigt trevliga var de!
Imorgon bär det av igen!

Världens bästa fluff-fluff!♥


Kommentarer
Postat av: Älskling

Men älskling då.. vad har du lagt upp för bild på mig nu då!? .. Eller jag vet ju vilken bild det är eftersom ja själv tagit den. Men folk kommer ju inte tro att ja är klok :P Puss

2011-06-21 @ 17:08:30
Postat av: Alexandra

Haha, älskling du är inte klok! :P<3 Puss

2011-06-21 @ 18:24:10
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha det så bra nu i Härnösand! ;)

2011-06-22 @ 22:22:08
URL: http://mizlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0