Djurkommunikation

Vad tänker ni kring djurkommunikation? Telepatisk kommunikation?
Tror ni att det går att "prata" med djur och få dem att öppna sig? Eller är ni skeptiska mot detta? Varför i så fall?

Jag läste precis ett inlägg hos Isbitarna där Nina har låtit sin häst Freyr prata med en djurtolk. Resultatet av konsultationen kan ni läsa här.
Jag tycker sådant här är väldigt fascinerande och hade gärna låtit Rák få prova att prata med en djurtolk. Det skulle vara väldigt intressant att höra vad hon tycker om mig och stallet där hon står. Speciellt intressant om hennes bakgrund och varför hon inte alls gillar sprayflaskor.

Djurtolkning på distans kan även utföras. Genom att endast se ett foto av hästen och veta dess namn, ålder och hur länge den varit i ens ägo kan djurtolken få ut en hel del. Alltså måste det ju verkligen fungera. Jag blir så sugen på att prova. Det skulle nog hjälpa mig och Rák en hel del i vår ridning.

Jag har själv känt av lite telepatisk kommunaktion, det räcker med att jag tänker det som ska göras så gör Rák det. Ibland har det hänt att jag tänker "vi ska tölta efter nästa sväng" då börjar Rák redan tölta.. Tror ni att det beror på telepati eller kan det vara att jag omedvetet driver på för tölt när jag tänker på det?

Jag är oerhört fascinerad över allt sånt här med djurkommunikation och andra över naturliga saker. Dock vet jag en hel del som som är väldigt skeptiska!

Har ni någon gång provat hästkommunikation/djurtolk? Vad är eran erfarenhet? Jag vill gärna veta!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jag har heller aldrig gjort eget innan. Ska bli spännande och testa.

2011-06-07 @ 17:43:25
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Nina Timmerfors

Jag tycker verkligen du ska prova!

Det kan ju inte skada, även om man kanske är lite skeptisk - som jag faktiskt var.

2011-06-08 @ 16:23:58
URL: http://isbitarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0