Hänt en del..

Medan jag varit borta från bloggen har det väl hänt en del del känns det som. jag har knappt varit inne och knappt något alls vid datorn, bara njutit av solen och värmen. Väldigt skönt har det varit, dock lite väl varmt idag..

I torsdags eftermiddag kom Andreas hit, han bilade ner från sig! En rätt så lång resa som jag nog aldrig skulle vilja bila själv. Även om det ändå är lite smidigare än tåg och man kan stanna när man vill m.m. Så är ju tåg lite bekvämare på det sättet att man kan vila upp sig och sova om man vill.

Fredagen bjöd på en varm Gekås tripp. Dock var det inte helt översållat med folk som jag hade trott att det skulle vara. man kunde röra sig rätt måttligt i byggnaderna. Jag fick med mig lite saker hem, allt var nog till och med nödvändiga saker! Det är rätt bra gjort, för man brukar få med sig en hel del onödiga saker från Gekås också.
Efter det något långdragna Gekås besöket, som jag hade tänkt skulle vara endast en snabbtur unnade vi oss en välbehövlig Twister!


Jag ser fram emot att prova tränset på Rák imorgon!

Helgen bjöd på ännu varmare väder, kubbspel och badminton. Vi har även hunnit spela både boule och lite Wii. Mycket glassätande har det också blivit, hemmagjord glass är verkligen gott! Min favorit är helt klart banangalss.

Sally har även under långhelgen fått för sig att flytta lille Balloo ut i skogen någonstans. Vi vet inte riktigt vart men hoppas att han har det bra där han är. Antingen tyckte hon att det var alldeles för varmt där han först låg eller så berodde det på att hon inte tyckte vi skulle hålla på med honom ännu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint träns!

2011-06-06 @ 20:11:37
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Cia

sexig huva ^^

2011-06-06 @ 21:02:14
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Älskling

Unnade oss en Twister? Hmm.. jag har då inte något minne av att jag unnade mig en twister :P Puss

2011-06-06 @ 23:50:19
Postat av: Älskling

Tänkte de är väl lika bra jag skriver här också :) Vi unnade oss en Twister och du va jättesnäll som bjöd mig på en! Vi unnade oss INTE en Twixer... :P Puss

2011-06-07 @ 18:42:26
Postat av: Alexandra

Sv till älskling: Du ska nog inte läsa min blogg när du är trött och inte kan tänka..

Vem är det som har bäst minne här? ;)

Puss

2011-06-07 @ 19:09:33
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: sanna ;3

fint träns! :) och twix e jättegott faktiskt! :D

2011-06-07 @ 19:35:22
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0