Inspiration

Alla får vi ju vår inspiration någonstans ifrån. Jag tänkte nu berätta om en väldigt inspirerande tjej med en otroligt fin blogg.
Denna tjej heter Karin Warnmark och driver bloggen Warnmark. I hennes blogg kan man läsa om mat, hälsa samt få en hel del tips gällande fotning och photoshop.
Det som jag framförallt gillar med hennes blogg är de fina bilderna och de väl sammansatta texterna.
Mina favorit kategorier är dem gällande mat. Karin är väldigt noga med vad hon äter. Maten hon köper ska helst inte innehålla något socker, inga tillsattser eller konserveringsmedel.
Denna syn på mat delar jag med henne helt och hållet! Jag vill äta så naturligt som möjligt och gärna ekologiskt.
Från bloggen har jag fått en hel del tips gällande bland annat mellanmål och näringsriktig mat.
Jag rekommenderar hennes blogg starkt, ta och kika in du också!

Jag ska själv försöka bli ännu bättre på att köpa bra mat utan konstgjorda ämnen och längtar så till hösten då jag flyttar hemifrån igen. Att gå i mataffärer är verkligen något jag tycker är väldigt roligt. Kolla på alla nyheter, titta och jämföra bland olika märken och hitta det allra bästa.
Kunna bestämma helt själv vad man vill äta, det är så befriande!





Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Vad bra att du är nöjd med det! Jag har hört lite blandade recensioner om just det täcket, men jag tänkte ändå testa det någon gång om jag får tillfälle, det är ju inte direkt dyrt i jämförelse med andra täcken :)

2011-06-07 @ 22:44:05
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Men åh vad glad jag blev när jag läste detta :D Tack så jättemycket!



Som det ser ut nu får bloggen vara kvar ett tag till iallafall :))

2011-06-08 @ 19:51:54
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0