Kenatur Kari

Hittade idag i stallet att det fanns en Kenatur Kari så jag tog tillfället i akt att testa den. Den satt som en smäck tycker jag. Kort och bra. Låg an hela vägen och inte för smal, hade nog kunnat vara lite bredare dock. Riktigt fin sadel. Dock sååå hård i sätet. Jisses säger jag bara. Efter halva turen så kunde jag verkligen inte sitta mer. Min stackars lilla rumpa! Man skulle verkligen behöva en gelsits till den sadel.
Imorgon blir det till att prova Nordican igen med en kilpad och se om den sitter bättre.


Bilden är ju som alltid, väldigt bra. hehe.. Mobilbild och schabrak som skymmer. men lite ser man ju hur den sitter

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch för sadlar med hårda säten :( Jag brukar få ont i rumpan jättelätt, hittar sällan sadlar jag kan rida mer än en halvtimme i.



SV: Tack! Jag hoppas hon nerkommer med en frisk liten fölunge nästa år :)

2011-06-21 @ 13:26:27
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0