Nya unghästar

I går kväll gick jag och mamma upp till en stor sommarhage dit det skulle komma tre nya unghästar som Paula ska ha. De kommer från Ráks gamla ägare så det var roligt att få träffa henne igen.
Det var riktigt skönt att få komma ut och få lite frisk luft och att få se lite hästar gjorde mig också gott.
Dock blev det inga bra bilder, nästan alla blev suddiga och konstiga färger. Vet inte vad som hände, jag lånade Es systemkamera men den ville inte alls samarbeta. Tekniska prylar är bra konstiga ibland!

På tal om hästar så ska jag faktiskt iväg till Rák efter lunch. Jag har ju inte ridit henne sedan i söndag.. Hm, tre dagar sedan. Men det känns ändå som en evighet sedan! Imorgon kommer jag inte kunna rida för då ska jag iväg till Kungsbacka på ett informationsmöte gällande utbildningen jag sökt.
Helgen ska vi spendera uppe i Värmland hos mina kusiner, för det stundar student för min kusin! Så det blir inte alls mycket ridning denna veckan..


Relativt suddig.. En av tre transporter.


Här har vi Svipur, musblackskäck 1 år och Isidor brunblacka 3 år



Transport nummer 2

Gaupnir 2 år och relativt nykastrerad så det gjorde liiite ont i röra på sig..

I den tredje transporten var det endast ett badkar och saltsten så det var inte så spännande..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fina de är! Och trevliga färger dessutom :)



SV: Ja, givetvis ska det stå 4 veckor, jag var nog trött när jag skrev det där :o



Ja, jag hoppas hon inte kommer vantrivas när hon kommer hem igen ;) Men jag tror inte hon följer med helt frivilligt om jag känner Rósa rätt ;p



Ja, jag hade gärna haft sisådär 10 om jag bara haft pengar till det, men någon gång kanske :)

2011-06-15 @ 13:21:50
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Cia

skulle du komma förbi imorgon? Du får smsa när ni är på väg isf så jag kan se till att vara där nere ^^

2011-06-15 @ 15:47:25
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: svea-karin

vilka fina. :)

2011-06-23 @ 23:24:34
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0