Dags att välja.

Kom på att det nu är dags att börja välja vilka program jag skulle vilja gå till hösten. Jag tycker det är så roligt att välja och vraka bland olika spännande utbildningar. Just nu är det fortfarande Rumslig gestaltning - Informationsdesign som är favorit men även Digital Visualisering - Arkitektur och design låter mycket spännande. Jag ska höra med pappa om vi inte kan åka på öppet hus och kika på utbildningen!
Kom på att jag även måste höra av mig till Älmhult igen angående utbildningen Säljare med inredningskompetens för på deras hemsida står det inte direkt något matnyttigt..
Till digital visualisering kommer jag att bli tvungen att göra ett arbetsporv senare när anmälningssidan är stängd.
Undrar vad det kan bli för uppgifter, det måste ju bli något med 3d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0