Lite uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering det senaste nu då jag varit iväg i Örebro över helgen. Men nu försöker jag mig på att uppdatera. Mår inte toppen då jag dragit på mig en förkylning så ska fatta mig kort.
Helgen har varit väldigt bra. Var trevligt att äntligen få träffa mina små vänner igen. Dock gick tiden väldigt fort och jag önskar att vi kunde ses varje dag som vi gjorde förr! Jag hoppas att vi i framtiden kommer att kunna bo nära varandra och kunna umgås regelbundet. Vi har alltid så trevligt tillsammans. Jag älskar er, jag hoppas vi behåller kontakten då ni är världens finaste vänner ♥
Jag ska försöka lägga in lite bilder från helgen senare när jag känner mig bättre. Jag orkar inte riktigt sätta mig och kolla igenom vilka som är bra och redigera färgerna på dem.

Tågresan idag gick inte så smidig som jag hade hoppats då det var ett jättestort datafel i Västerås så det blev signalfel. Detta är verklige inte roligt när man är sjuk och bara vill hem för att lägga sig i sin säng. Vi blev i alla fall ca 1 timma och 20 min sena så jag ska skicka i en restidsgatanti. Klockan tjugo över tre steg jag innanför dörren slängde av mig allt och la mig på soffan ett tag innan jag kunde äta lunch. Helt slut var jag verkligen, nu efter lite mat, te och vila känns det bättre. Jag ska ta mig en dusch nu innan det bli fika och hoppas på att det kommer kännas ännu bättre då.
Hemskt jobbigt är det att SJ alltid ska lyckas krångla när jag ska åka tåg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag älskar dig gumman <3 Min fina vän

2011-03-22 @ 09:02:25
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0