Ridskolan

Ikväll kommer jag åka iväg på ridskolan, vet inte hur länge sedan det var jag gick på ridskolan nu men det ska verkligen bli kul! Jag har ju bara ridit Rák det senaste så det ska bli roligt att även rida andra hästar nu.
jag har fått höra att det är töltträning som gäller denna veckan och att vi ska bli filmade. Filmen kommer vi sedan att analysera på teoripasset. Mycket spännande tycker jag! Undrar vilken häst jag får! Det är faktiskt alltid lika spännande att komma till stallet och kika på tavlan vilken häst man blivit tilldelad för dagen!
Spännande också att se vilka som är med i min ridgrupp. jag får återkomma senare om hur det gick!

Kommentarer
Postat av: Lisa:)

Tack detsamma! Alltid kul med islandshästbloggar:D!

2011-03-01 @ 19:18:30
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0