Trött på att vara sjuk!

Jag har verkligen inte varit sjuk på väldigt länge men så råkade jag ju på denna förkylning och nu är jag så hemskt trött på den! Jag orkar inte göra särskilt mycket och nyser bara hela tiden. Undrar hur många paket näsdukar det kommer gå åt innan detta är över?! Typiskt att jag ska bli sjuk nu när det bara är ca två veckor kvar som man kan rida Rák, dumma dumma förkylning! Jag måste införskaffa vitaminer igen så jag slipper detta. När jag tog dem höll jag mig minsann frisk.
Ingen ridning blir det ikväll heller för min del får vila upp mig så jag orkar åka till Eksjö på torsdag! Det ska i alla fall bli spännande..

Idag passar jag på att mejla lite olika ärenden som jag behöver få svar på. Bland annat mejlade jag nu till Naturens skafferi igen där jag köpt vitamin och mineraltabletter ifrån. Dessa gör mig illamående av någon konstig anledning.
Jag har tidigare mejlat deras VD men inte fått svar så nu mejlar jag deras marknadschef istället och hoppas på svar.
Någon som haft samma problem som mig?

Nu ska jag ta och vila lite och sen kanske rensa i garberoben för det behövs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Envisa förkylningar klarar man sig bra utan, krya på dig snabbt nu. :o)



SVAR: Tack snälla för dina tummar! Jag var väl dum som hade hoppats på resultat så snabbt, efter bara en behandling hos kiropraktorn. Men så blir det väl lätt när man vill så innerligt.



Ha de gott! :o)

2011-03-22 @ 14:16:47
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Natalie

usch vad jobbigt :(( hoppas du blir bättre snart!

2011-03-22 @ 18:12:04
URL: http://natalierongvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0