Bilkörning

I eftermiddag gav jag och pappa oss faktiskt ut på en övningsrunda. Det var väldigt skönt att tänka på annat. jag lyckades koncentrera mig väldigt bra trots omständigheterna. Vi hörde runt lite på landsväg blandat med grusväg.
Jag blev tvungen att starta i brant backe också, jag råkade lägga i 4an när jag skulle växla ner till 2an så blev tvungen att stanna. Men det gick hur bra som helt att starta igen!
Imorgon ska vi höra en liten sväng igen, denna gången mot stallet. Får se om vi kör ner och kolla till Rák samtidigt. Jösses vad det är kul när man väl sätter sig i bilen och kör. Precis innan är jag rätt nervös!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

TÄVLING!



Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Tipsa om en låt och du är med :D



Direkt länk --> http://ladyyasmine.blogg.se/2011/may/dagens-lat-t-pain-ft-chris-brown-best-lov.html#comment

2011-05-08 @ 00:32:03
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0