Det gick ju bra..

Jag genomförde mina två ridgruppslektioner utan några större problem. Den tredje gruppen hade Paula hunnit tillbaka till så jag fick åka hem. Barnen verkade i alla fall väldigt glada och jag lyckades anpassa lektionen till alla belåtenhet. Var rätt roligt ändå, dock  skulle jag aldrig orka ha 3 ridgrupper tre dagar i veckan. En dag räcker gått och väl för mig!

Den första gruppen var lite svårare då de inte prata så jättemycket men jag lyckades ändå få dem att svara på lite frågor. De lyssnade bra och var jätteduktiga.
Den andra gruppen blev jag väldigt imponerad av. Jösses vad små barn kan vara envisa! Inte alls rädda var det heller förutom en liten flicka som tydligen varit med om en del. Hon stod inne i mitten med mig när de andra sprang på och ute på ovalen gick jag med. Hon var nöjd och glad ändå. Jag hoppas att jag i alla fall lyckades göra alla barn nöjda och att jag gjort ett bra intryck ändå. Fast jag måste ju erkänna, inga lektioner eller uteritter är så roliga och händelserika som när Paula är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0