Eksjö - Digital visualisering

Idag fick jag hem ett brev från Eksjö med lite information ang intagningen. I brevet fanns det även med ett USB-minne med arbetsprovet som ska göras. Varför ska det vara så svårt att förstå sig på ett arbetsprov. Kan de inte använda sig av vanliga ord som alla begriper och inte göra allt så fruktansvärt komplicerat?
Jag tycker att de ger oerhört svåra uppgifter, det känns nästan som om man måste ha gått någon konstnärsutbildning innan för att ens kunna utföra dessa. 
Pappa ska försöka hjälpa mig att tolka vad det är som ska göras och hur jag ska lösa det. En uppgift är tex att man från en 2d ritning av en skyskrapa ska göra en 3d visualisering och sedan klistra in i en svartvit bild som finns bifogad. Jag fattar inte ens hur man ska tolka ritningen och ändå har jag hållit på med ritningar i 3 år tidigare.
Sedan är en uppgift också att man ska göra ett rum så fotorealistiskt som möjligt.. Ni vet så som det kan se ut hos tex mäklare innan de byggt klart ett hus men vill ändå visa hur det ska se ut..
Jag har inget sånt program? Hur gör man då? Jag ska ju gå utbildningen för att lära mig ju! Jag blir så frustrerad...
Någon annan som sökt till Eksjö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0