Globus gloi

Kommer jag aldrig att komma ut ur denna eviga sadeldjungel? Jag bara velar mellan Gloi och tekna hela tiden. Men då jag vet att Teknan passar - bara det att den är för lång nu - så blir det nog en sådan i 16,5" senare. Jag hoppas på att få sålt min snart.
Undertiden, är de någon som har en gloi som kan berätta lite om hur den är? Jag tycker stöden ser rätt små ut ändå. Är sätet mjukt? Om man har en häst som är 105-110 grader över ryggen, vilken bomvidd ska man ha då?
Den kanske är lite väl rak för min lilla Rák.. Hur lång är anläggningsytan på en 16,5"?
Det verkar som en del tycker att sittpunkten är för långt bak så man hamnar i stolsits.. Hm, det låter mer och mer som att Teknan är bäst.

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Linda

Din häst har rak och kort rygg eller?



Sv: Vinnarlåten var bra ändå:) Hade faktiskt missat den då jag var ute och fodrade hästarna, så typiskt!

2011-05-15 @ 21:43:48
URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja, han är superfin :D nej, inte shire utan, Tinker ^^



Vilken mysig design du har nu föressten!

2011-05-16 @ 11:51:20
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0