God morgon!

Här är det full rulle ska ni veta. Glassmaskinen är igång med att göra jordgubbsglass som jag ska ge bort förhoppningsvis imorgon. Kan ni gissa vet det är till?


Nu ska jag ägna mig åt massor av annonser, en hel del kläder ska ut på tradera och andra hästprylar ska ut på hästannons sidor. Jag fick även ett litet städryck nu och rensar ut det jag verkligen inte använder så ofta.. Jag är rätt bra på att tänka "jag kanske kan behöva det här någon gång, det kan ju vara bra att spara".  Nu har det dock visat sig att jag använder samma kläder hela tiden så då kan jag lika gärna rensa ut det som bara ligger.
Länkar kommer att komma in senare om någon av mina läsare kanske är intresserade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0