Lite lat..

Man kan ju inte annat än bli lat när man har en moped. Jag hade egentligen bestämt mig för att cykla till stallet så ofta som möjligt. Det är ju dels bättre för miljön men också träning och billigare. Dock är det ju så sjukt jobbigt och det tar ju mycket längre tid!

Nej, jag får ta mig själv i kragen och cykla till stallet när jag inte har någon tid att passa där. Det är ju ändå bara 4-5 km. Fast man bli ju rätt bekväm av sig när man kan ta sig fram utan att använda kroppen alldeles för mycket..


Kommentarer
Postat av: Älskling

Är du sådär pass snygg när du åker moped så kan du nog få åka lite till ;) Puss

2011-05-12 @ 22:08:58
Postat av: Alexandra

Tihi, så bra! <3

2011-05-12 @ 22:14:15
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0