Nu ni...

Nu är det nog inte långt kvar alls! När jag var och kika på Rák innan var hon inte alls som hon bruka.. Ville inte bli infångad, gick runt, sprang lite, stannade så jag kunde komma nära och sen iväg igen. Det tog en lite stund att få tag på henne och jag kände att om hon hade varit lite mer kaxig så hade hon slitit sig från grimman. Jag fick dock smörjt henne som jag ville.
Hon är väldigt avvaktande just nu och hon känner nog på sig att det är på gång. Juvret har börjat fyllas upp igen. Och Paula trodde att den lilla gula förhårdnaden som stack ut på ena spenen var en vaxpropp! Det är då max två dagar kvar. Det kan även vara falskt alarm så nu är det till att ha mobilen på och vänta på besked. Kan bli så att jag får rusa iväg mitt i natten nu i helgen. Det är så spännande och samtidigt ofattbart.
Det första datumet jag beräknade var också den 7e maj så får se om det stämmer!

Katla hade även hon börjat fylla upp igen och hon hade beräknat datum idag så det är inte långt borta för henne heller. Men Katla är van så hon tog det hela med ro och mumsade på sitt hö.

Liten bildbomb!



Katla fick sig också en liten omgång med borsten..




Kommentarer
Postat av: Cia

du får slänga iväg ett sms till mej när de är på G! :D

2011-05-06 @ 14:55:11
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Natalie

åååååååååååh vad spännande, :D:D:D

2011-05-06 @ 19:29:06
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0