Ráks album

Jag håller på att göra ett scrapbookingalbum med bilder på Rák från de att vi köpte henne och framåt tills albumet blir fullt.
Från början köpte jag albumet för att göra ett album om Rák och fölet. Sedan kom jag på att det skulle vara roligt börja lite längre bak, från det att vi köpte henne. Ha bilder från första ridturen, från några olika fotostunder, kadrijen förra året, sedan från mamma hagen och sen med fölet. Och har jag nu fått tänka om lite då det inte riktigt blev som planerat.
Nu vet jag inte riktigt om jag vill ha med bilderna från mammahagen eller inte. Vad tycker ni?

När jag satt och pysslade med albumet här om dagen kom jag på att jag ville ha något speciellt i albumet. Efter en stunds tänkande dök idén om sätta upp en lapp i stallet och fråga om de som ridit Rák vill skriva ner några rader vad det tycker om henne. Tänk vad roligt att sedan kunna läsa det om några år!

Hur gör ni för att minnas de mest värdefulla stunderna med era hästar? Har ni också något album?




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har gjort ett scrapbookingalbum till Fia, men det är snart fullt så jag har funderat på hur jag ska avsluta det.... Mamma började göra ett album till Dimma, men eftersom jag tog över henne så ska jag få ta över albumet också.

2011-05-15 @ 08:50:17
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0