Semifinal i inför Eurovision

Är det bara jag som missat att det är/var semifinal inför Eurovision ikväll? Jag som trodde att det inte var något kul på tv idag. Tycker det har varit rätt dåligt med reklam inför det, men det kanske beror på att jag inte går i skolan. Där brukar man ju höra en del. På torsdag ör Sverige med så då ska jag försöka att inte missa!
Har någon av er kollat ikväll? Fanns det något bidrag som ni fastnade för?
Jag får ta och kolla in kvällens sändning på svt play imorgon.

Jösses vad många blogginlägg det blev ikväll då. Jag fick så otroligt många tankar att blogga om så jag var bara tvungen. Hoppas att ni orkar läsa allt. Jag sparar två inlägg till imorgon så ni får något roligt att läsa då med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0