Sms till hemtelefon?

Inte visste jag att det ens gick.. Telefonen ringde nyss och jag svarade då var det en röst som sa "Hej, du har fått ett sms" Och så läste det  upp meddelandet och telefonnumret som det kom från. Jag uppfattade inte riktigt numret så vet inte vem det kan vara. Smset löd, Jag har slutat nu.. Jag har ingen blekaste aning från vem det kan komma..
Sökte på nätet på hemsms och där stå att man inte kan få höra meddelandet en gång till. Undrar vem det var ifrån, skumt..
Någon som råkat ut för dette någon gång innan?

Nej, nu måste jag börja städa. Vill överraska mamma och hon är på hemväg!

Kommentarer
Postat av: evelina

Haha det är fett creepy att få sms till hemtelefonen!

2011-05-07 @ 09:30:13
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0