Stallet

I morse åkte jag en svägn till stallet för att rida och träna Thruma och så klart hälsa på Rák. Thruma gick riktigt bra, jag körde en del mjukgörande övningar på henne. Travade henne lite lösgjort och sen töltade vi lika grann. I två steg sökte hon sig till och med neråt, vilket var riktigt bra! Hon går rätt högt med huvudet annars.

Rák verkade må rätt bra. Jag pysslade med henne lite i hagen. Hon blev borstad, smörjd och fick lite flugpray, dock borstade jag på denna! Efter sin antibiotika kur kommer hon att skos igen för att sedan börja sättas igång lite smått.


Truma, jag älskar hennes färg!

Rák med sina två damer, Meya och Silja

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Tack så jättemycket :)

2011-05-09 @ 20:31:42
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

läcker brun färg på skäcken :D typ cremefärgad

2011-05-09 @ 21:51:50
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0