Sväng till stallet

Från början hade jag tänkt att vara lite sportig idag och cykla till stallet men som det ser ut just nu kan det börja regna när som. Att cykla i regn är aldrig roligt så det får bli moppen idag. Jag ska nämligen ha med sadeln hem också, den ska rengöras och bli fin.
Rák ska bli smörjas, undersökas och få på sig lite flugspray. och självklart lite borstning och gos. Jag ska även ta lite nya bilder på de små tjocka damerna. Får se om det blir några bra där man ser deras fina magar.

Kommentarer
Postat av: Cia

åhh vill se gosiga dräktighets magar :') nu får ráks föl pluppa ut så jag kan åka dit varje dag å gosa med den :D :D :D kommer kidnappa dom ^^

2011-05-06 @ 12:32:36
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Cia

Sv; jag kanske har dem hemma hos mej i min säng? vem vet ;)

2011-05-06 @ 14:12:26
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0