Ensamheten tar över

Från början tyckte jag det var skön att bo själv, jag kunde bestämma allt och ha det precis så som jag vill. Nu börjar jag dock inse att det inte är så jättekul att bo själv.
Man har aldrig någon att prata med, fredagsmysa med, skriva inköpslista med, handla med, ta beslut med utan allt måste jag göra själv.
Att ta bleslut är inte riktigt min starka sida, det tar oftast ett bra tag för mig innan jag har bestämt mig men i slutändan brukar jag ändå vara nöjd med mitt beslut.

Jag vill bli sambo nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Har inte din pojkvän fått något jobb än så han kan flytta ner till dig?

2011-11-12 @ 14:58:30
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0