För 1 år sen...

...var jag hemma och hade det bra, jag skulle verkligen vilja vara hemma just nu. Eller iaf bo närmare hem och kunna hälsa på när jag vill.
Det var verkligen helt underbart att få gå hemma och pyssla, även om det många gånger blev en hel del bråk mellan mig och mamma. Att varje dag kunna gå till stallet och rida min prinsessa var verkligen lycka. Jag försökte att njuta så mycket som möjligt men det känns nu som att jag hade kunnat njuta ännu mer. Jag skulle så gärna vilja ha Rák nära just nu! En tur i skogen på en underbar häst får en verkligen att må bra.

Jag är en person som älskar att gå hemma och pyssla med allt möjligt, jag saknar mitt hem så det gör ont just nu (Etuna känns nog inte riktigt som mitt hem än). Så många fina minnen som poppar upp.
Det blir så klart ännu mer jobbigt när jag är helt ensam här, jag vill bara sätta mig på tåget och åka hem, NU! Det som hade gått så bra hittills blev värre när jag åkte hem förra veckan, jag saknar min underbara familj så att det gör ont.

Rätt deppigt inlägg jag vet men jag behöver få ventilera ut lite. Jag försöker se positivt, att det bara är ungefär en månad kvar och att jag har en hel del planerat fram tills dess men det hjälper inte alltid.
Jag är i alla fall glad att jag har en läsare, annars hade det nog varit ännu mer ensam och jobbigt. Jag gillar inte att vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår dig till fullo! Så himla synd att du inte kan gå på distans =/ Jag överväger att göra det faktiskt men så är det tufft att skiljas från de vänner man har där, sedan finns det bitchar och ruttna ägg som jag fan inte står ut med!!!



Härnösand känns inte som mitt hem än heller och det tror jag det aldrig kommer göra =/ Jag trivs men hemma är liksom hemma.



Du har inte möjlighet att kunna fara hem lite oftare då?

2011-11-13 @ 16:49:59
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Ja det känns verkligen jättebra, nu ska vi bara ha kul och busa :)

2011-11-13 @ 17:10:14
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag förstår precis hur det känns, men det blir faktiskt bättre, sakta men säkert. Se till att ta vara på tiden du spenderar hemma!



SV: Ja, det vore jättekul att ha en körbar häst, så det är mycket möjligt att jag skickar iväg någon av dem på inkörning någon gång :)



Tyvärr är det en IKEA-säng vi har nu, en av de mjukaste de har och den är ändå alldeles för hård :/

2011-11-13 @ 21:14:14
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0