Inte i balans

Min kropp är för tillfället inte i balans och jag vet inte vad som är fel. Har nu ett bra tag känt mig rätt svimfärdig ibland, jag har aldrig svimmat som tur är men det är inte direkt en behaglig känsla. Idag kom det tillbaka och värre än tidigare. Inte så roligt att känna sig svimfärdig titt som tätt på lektion och sedan i en mataffär.

Jag har varit på studenthälsan i skolan och pratat med dem men de trodde inte att det var något fel på mig utan hade med stress och flytten m.m. att göra men jag har haft detta längre än så.
Jag har nu fått nog och vill gå till botten med det här, imorgon ska jag (förhoppningsvis) dit igen och se om vi kan komma fram till något. Då jag är EXTREMT sprut rädd med har jag inte velat ta prover på väldigt många år fast jag vill ju gärna veta om allt står rätt till, får se om jag kan övervinna min rädsla.

Efter att jag kom hem från matafärren har jag bara vilat, är helt orkeslös, trött och har en liten "svimmningskänsla" hela tiden. Kallsvettig är jag med och har huvudvärk.
Pastagratängen får vänta till imorgon nu blir det pannkakor istället! Kanske ska dricka vätskeersättning av socker och salt för att få upp min sockernivå lite..

Någon som har något förslag på vad det kan vara för fel eller som har känt samma som jag?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad jobbigt, hoppas du kryar på dig:)

2011-11-30 @ 19:48:06
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag brukar bli svimfärdig när jag ställer mig upp ibland. Vet inte varför heller och det är väldigt olika när det kommer, men det är alltid när jag ställer mig upp. Har bara svimmat ordentligen några få gånger, det går över om jag sätter mig ner eller står stilla och kan hålla i mig i något.

2011-11-30 @ 19:48:11
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

SV: Uppenbarligen ska de ha en säkerhetsanordning baktill som släpper om man fastnar, så jag tror de är rätt säkra. Skulle vara kul att testa dem i alla fall :)

2011-11-30 @ 20:52:09
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Det låter inte alls bra. Jag har också haft sådana perioder där jag varit yr och kallsvettig men de händer inte så ofta och jag har inte hittat orsaken... Tyvärr är det bästa råd jag kan ge att ta blodprov. Jag förstår att det måste vara väldigt svårt om du är så pass spruträdd, men du måste ju få reda på vad det kan vara för så där kan du inte gå runt och ha det. Kan du inte få med dig någon som moraliskt stöd som kan distrahera dig lite medan de tar prover? Sköt om dig gumman!

2011-11-30 @ 20:57:44
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0