Jag vill också..

Jag vill också kunna få rida min häst varje dag, få utvecklas och få riktigt starka band. Jag vill också träna för tränare, gå massa roliga kurser och komma ut på tävlingar.  Jag vill också bli ett med hästan och dansa fram i flott tölt! Även om det på ytan ändå går rätt bra så saknar jag min prinsessa enormt mycket innerst inne!

Jag vet att hon har det bra men JAG vill få rida och utvecklas med henne. Tänk sen när jag tar över efter Cia, tänk om hon blir helt förvirrad igen eller att hon inte alls gillar mig. Tänk om jag förstör henne igen.

Jag hoppas inneligt att hon känner den kärlek jag har för henne och att hon åtminstonne kan stå ut med mig.
Hur vet man när en häst gillar sin människa? Jag har så otroligt svårt att läsa av en häst, något jag måste lära mig! Jag kommer nog få praktisera lite hos Cia tror jag!




(Ser ni bakbensauktionen?!)

Min fina, jag vill bara ditt bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer INTE förstöra henne och hon kommer INTE bli förvirrad, du är ju hennes matte och hon har inte glömt dig. Jag tror ni kommer få många härliga upplevelser tillsammans i framtiden! Dock förstår jag att du är otålig och vill kunna rida din häst när andan faller på.

2011-11-14 @ 14:23:18
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Cia

Tänk såhär ist: tänk vad Rák kommer kunna lära DEJ sen. All erfarenhet som hon får här kommer hon sen kunna visa dej. Klart de komma va lite små bökigt i början så är de alltid innan man hittar tillbaka till varandra men sen kommer allt flyta på. DU är hennes ägare och NI kommer få utvecklas ihop. Det jag gör är för er bådas skull för att ni ska kunna få en riktigt ny fin start på er framtid. Sen kommer jag alltid finnas för er 2 om det är nått du undrar över. Jag kommer hjälpa er.

Relationen till sin häst byggs upp med tiden och ni har flera år att bygga upp den relationen på. Sen kommer ni att dansa fram de lovar jag dej, för det finns inget starkare än bandet mellan hästen och dess människa.

2011-11-14 @ 14:42:25
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0