Lätt fast svårt

Förbereder inför littertaurseminariumet på torsdag och jag blir bara mer och mer förvirrad. Ju mer jag läser och försöker förstå ju mindre förstår jag. Till en början kändes det självklart men nu känns det som att jag inte förstår något alls.

Vi har fått ett visst antal sidor i vår kurslitteratur som vi ska översätta och sedan förklara med egna ord och bilder vad som menas. Det svåra är att boken egentligen är så lätt så att den blir svår. Allt är så självklart så jag vet inte hur jag ska förklara så att man förstår.

Texten är i alla fall klar tror jag så nu letar jag bilder att illustrera med. Jag har bara några få bilder kvar att hitta och sen är jag klar, vilket ska bli skönt. Jag får kika igenom allt på tisdag eller onsdag då jag har fått lite distans från arbetet.

Man blir faktiskt mest bara snurrig av att plugga!

Kommentarer
Postat av: Cia

Sv; jajemen, klart du får :D

2011-11-20 @ 13:52:05
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0