Tänker så det knakar!

Sitter här i min lilla blåa soffa med fullt av böcker och papper utspridda runt mig, har försökt komma igång sedan i eftermiddags någon gång men nu börjar det faktiskt att lossna!
Jag håller på med den 6e och sista rapporten till förra kursen, den är individuell så jag valde att inte stressa och göra klart den till resttillfällena. Dock inser jag nu hur otroligt snabbt man kan lägga kunskap på hylla.

Förra veckan var jag hemma och tänkte inte det minsta på skolan, vi var även i stor sett klara med kursen det återstod bara ett seminarium som vi hade i tisdags och den sista rapporten så klart som jag i stort sett förträngt. Det är verkligen inte klokt hur fort man kan glömma kunskap, just nu känns det som att börja om på nytt och få lära sig allt igen. Det stod stilla ett bra tag i mitt huvud innan jag förstod exakt vad det är som efterfrågas. Det är tydligen inte alltid så bra med uppehåll från studierna även om de bara rör sig om en vecka.

Jag hoppas dock komma igång igen nu så att jag kan få bocka av denna inlämning från min lista snart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Åh, vad snäll du är! Du gjorde mig verkligen glad med din kommentar :D



Fast det är väldigt jobbigt när man är så trött som jag är nu och bara vill sova bort dagarna och inget har en som tvingar upp än :/



Ja, jag insåg att det var ingen bra placering av den :)

2011-11-11 @ 11:01:19
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0