Rabatt till varje pris

Har någon av er sett serien "Rabatt till varje pris" som går på TLC?

I serien "Rabatt till varje pris" möter vi en ny typ av kupongsamlare. Deras mål är enkelt: att få så mycket som möjligt för så lite som möjligt. Men de här människorna är inte bara ute efter att spara pengar lite här och där, de vill slå mynt av sina enorma besparingar. De här människorna använder sig av alla tillgängliga medel för att göra en förmånlig affär, från att rota efter rabattkuponger i soppåsar till att skapa komplicerade matematiska formler.
I varje avsnitt får tittarna träffa några av USA:s mest extrema kupongsamlare, och får reda på varför de vill göra fynd till varje pris. Vi följer dessa smarta shoppare, med drivor av varor i hemmet, när de planerar sina otroliga besparingar.


Det är helt sjukt hur de i USA kan handla varor för flera tusen dollar och endast betala runt 50 dollar pga alla rabattkuponger som de har samlat på sig. USA verkar då inte ha massa tråkiga regler som vi har "max 2" och "KAN EJ KOMBINERAS MED ANDRA ERBJUDANDEN"!! Det verkar heller inte ha några "bäst före datum" på kupongerna. Man får heller inte lika mycket rabattkuponger hem i brevlådan som de får, väldigt tråkigt!
Jag vill också kunna komma ut ur en affär utan att behöva betala något men ändå ha en massa varor med mig hem!
Programmet både fascinerar och upprör mig.

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Hahaha jag och min mamma älskar det programmet. Helt sjukt ju :o. Men samtidigt så förstår jag inte meningen med att ha ett helt rum fullt av mat :s. Har ju varit några som faktiskt skänker bort en hel del till behövande men de andra är ju bara allmänt.. Konstiga? Sen är det ju bara ren skitmat också.. Men vi förstår oss inte på deras kupongssytem för där kan man ju kombinera allt verkar det som? Det kan man ju inte här i mellanmjölkslandet..



2011-10-02 @ 11:13:54
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Elina

Har inte sett det programmet, men det låter ju ganska sjukt att dem kan handla så mycket med bara rabattkuponger. Jag vill också kunna handla matvaror för flera tusen kr och bara betala kanske nån hundring och resten med kuponger. Det hade blivit billigt och bra! ;)



SV: Jag har försökt leta upp honom, utan något resultat. Jag saknar honom så det gör ont! :(



Det är jättekul att baka, och nybakat bröd är verkligen gott! Ska baka en ny omgång bröd jag med till veckan. :)

2011-10-02 @ 12:14:13
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: carolina - Tävla om ett Fleecetäcke från Catago!

Just nu har vi en tävling där man kan vinna ett fleecetäcke från Catago. Intressant? Kika in!



Direktlänk: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/september/tavla-om-ett-catago-fleecetacke.html#comment

2011-10-02 @ 13:30:03
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Yrsa

En riktig blandras ;)

25%Alaskan Husky 25% Rottis 50% Collie :)

2011-10-02 @ 20:48:44
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag skulle inte ha något emot fler kuponger här, är man fattig student så är man och får man något billigare än vanligt märks det verkligen i kassan.

2011-10-04 @ 13:49:35
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0