Är du norsk?

Det kan man ju tydligen fråga sig.. Förra veckan frågade en klasskompis mig om jag möjligen skulle kunna vara norsk. Lite förvånad blev jag allt och nej det är jag inte!
Hon undrade det pga att jag kan gå upp i tonart ibland när jag pratar, i slutet på meningar. Det skulle däremot kunna ha något att göra med att jag är halvfransk. I franskan går man upp i tonart i alla fall vid frågor.
Fats jag har fått höra det innan också att jag har en tonartshöjning och jag märker inte det själv. Undrar om det låter jättedumt?!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Man registrerar när man har motionerat, kan vara allt från riktiga träningspass till städning och får poäng, också är man med i olika utmaningar tex ta sig igenom hela sverige. Förstår du nu? :)

2011-09-29 @ 22:15:49
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0