Dagen bara svischade förbi!

Denna dagen har då flugit förbi i ilfart! Jag förstår då inte vart den tog vägen, det var väl i och för sig tvätten som tog upp största delen av dagen. Jag hade tvättid under 3 och en halv timme och det gick fort vill jag lova och jag hann inte riktigt med att tvätta allt. Torktumlaren var sönder också så fick sätta in lakan i torkskåpet och det var väl inte det bästa.
Efter att ha tvättat klart blev det en tur på stan och sedan corepass, det var skönt att få röra på sig igen! Jag måste dock försöka hitta några fler pass att gå på, behöver verkligen komma igång så att jag kan bli av med min värk i ryggen.

Nej nu måste jag fixa en komplettering till min inlämning som ska in imorgon, kom precis på att jag hade glömt en viktig sak! Sedan blir det nervavning, måste försöka andas djupa andetag! Jag måste stressa ner, trodde det skulle bli lugnt när jag väl flyttade och att jag skulle ha tråkigt och inget att göra men det är verkligen tvärt om! Jag har massor att hinna med!
Jag hinner väl men jag är alltid otroligt stressad i onödan, skulle behöva komma ifrån det...

Detta inlägg känns då väldigt onödigt och som bara massa ordbajs så nu får det räcka!

Kommentarer
Postat av: Elina

Corepass är så kul! Och det är bra mot onda ryggar. :)



SV: Det var en mysig helg! :)



Mina hästar är vältränade.. Haha nejdå, men de gillar att gå lös bakom en. Ibland ser det lite roligt ut när man är ute och promenerar med dem, båda går lös bakom en..



Jag älskar mina stigar! Speciellt den stigen är utmärkt om man både vill springa fort och låta hästarna klättra ordentligt. :)



Visst är det jobbigt med krånglande ryggar? :/

Ingenting hjälper egentligen, det som lindrar smärtan är att ligga mjukt, ha ryggstödet på och knapra värktabletter. Den är dock mycket bättre än förut, då kunde jag knappt ta mig ur sängen själv på morgonen.. :(

2011-09-19 @ 23:23:24
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Du får andas lite mer :)



Svar: Tack!

Kommer receptet snart? :)

2011-09-20 @ 08:51:57
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0