Mysig eftermiddag

Efter att ha blivit lite irriterad på min grupp så skulle jag ha varit med på stavgång med E för att få ventilera lite. Dock hade E tvättid så vi skulle inte hinna. Jag blev därför hembjuden istället och det var meningen att vi skulle ut på en egen promenad. Det blev väl inte riktigt så.. Vi hade det så trevligt med fika och pratade på som vanligt så tiden bara flög iväg! Jag fick dock en liten promenad när jag gick till och från E.
Men jag hade sååå trevligt, jag behövde verkligen prata av mig. Tack för en underbar eftermiddag!

Jag fick med mig en smarrig plommonmuffins hem också, ska äta upp den nu och dricka te.


Kommentarer
Postat av: evelina

tack själv söta du!! :)

2011-09-20 @ 22:35:34
Postat av: Josäfin :>

Åh vad gött ;D

2011-09-21 @ 08:56:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Samanta

Jag gillar verkligen din nya design!

Åtminstone är den ny för mig :)

2011-09-21 @ 13:39:03
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0