Mysig lunch

Vid lunch fick jag ett sms från E med en förfrågan om jag ville äta lunch med henne, vilket jag givetvis ville.
Kommer ni ihåg E som jag nämnde i ett inlägg för ett tag sedan? Hon som mejlade mig innan jag flyttade hit och sträckte ut en hjälpande hand!
Vi bestämde oss i alla fall för att äta lunch idag och träffades där med för första gången. Det var riktigt trevligt och vi hade nog tusen saker till att kunna prata om när vi skildes åt pga skolarbete.
Det var väldigt skönt att komma iväg från lite skolarbete och göra annat, träffa en likasinnad! Nu är jag pepp ingen på att fortsätta med min uppgift, ska ta och dricka te också. Mums!
Jag känner mig heller inte fullt så hängig längre, jag hoppas verkligen inte att jag kommer bli förkyld.

Kommentarer
Postat av: Frida

Detta skolarbete alltså, jag håller på att somna i mina ekonomiböcker! Samtidigt försöker jag att inte vänta allt för spänt på ett samtal från stallägarna som jag ska ut och rida med sedan :) Men skönt att du hittat en kompis, jag vill också ha en kompis! :P

2011-09-14 @ 16:29:14
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: evelina

Ja det var så trevligt!! Ja dumt av allt skolarbete, vi hade ju tusen saker till att säga.. du är så mysig vet du det! :)

vi får ses något mer!! prata mer!! :D

Du gick till 16 imorgon?

kramar

2011-09-14 @ 19:53:35
Postat av: Alexandra

Sv till Evelina:

Hihi, tack! Du var himla mysig du med :) Vi måste prata mycket mer, vi skulle nog kunna sitta hur länge som helst :P

Till 16 ja om vi inte går gå tidigare.

Kram!

2011-09-14 @ 20:21:16
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0