Tredje badet

I förmiddags bestämde jag mig för att gå till badhuset för att simma, det var två veckor sedan jag var där sist och har sedan dess stretchat så mycket jag kommit ihåg. Jag har det senaste inte känt av knät något märkbart så jag ville nu prova att simma igen för att se hur knät håller.
 
Det gick riktigt bra, jag vet inte om det beror på stretchandet, de mindre simtagen eller den nya bikinin men alla tre verkar samverka bra ;)
Jag kände av knät lite emellan åt när jag glömde av mig och tog i lite för mycket, men mesta dels gick det över förväntan. Det var riktigt behagligt att simma lite lugnare med mindre bentag, överkroppen fick jobba lite extra för att hålla mig flytande vilket bara är bra! I 35 minuter simmade jag, mer eller mindre hela tiden. Stretchade efteråt och ska även göra det ikväll då jag känner av knät lite nu.
 
Då är det bara hoppas att knät fortsätter att hålla och att jag fortsätter att gå till badhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0