Typiskt också!

Fick betyg från förra kursen i veckan, dock fattades 2,5 p och till min "enorma glädje" var det ju så klart det individuella pm:et som inte blivit godkänd. Jag som tycket att jag skrivit jättebra och verkligen ansträngt mig för att hitta fakta. Vad less jag blir!
Inte helt lätt att skriva om nu när man lagt den kursen på hyllen men får väl ta mig en kopp te och ta tag i det så att jag kan bli godkänd!
Tycker det var lite dåligt av läraren att bland annat kommentera mitt upplägg, man borde får göra som man vill tycker jag..
Jag som hade annat, roligare planerat!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Vi får den den 16e mars, men vill ha kvar möblerna så länge som möjligt i den här lägenheten, det brukar se bättre ut då. Jo, några har vi haft kontakt med, en ville inte ha den och en ska kolla på den ikväll.



Det är en liten och en stor kan man säga. När plus testade stekpannor var de bäst. Kastrullerna är bara ungefär ett år men ser redan slitna ut i botten, kanske kan använda dom till krukor förresten! Haha :)



Det är 6km från närmaste stadbuss. Det går en buss förbi, men den stannar tydligen inte längre där. Så jag kan antagligen ta mig dit om det är snälla chaufförer så de stannar, men att åka hem blir nog svårare. Kan åka en beställd buss fram till sommaren iallfall.

2012-02-23 @ 11:51:31
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej vad surt :(

2012-02-25 @ 12:17:50
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0