Glömde ju helt bort

I ilskans hetta (se förra inlägget) glömde jag ju att tala om hur planen ser ut nu.
I februari eller mars kommer de på företaget här troligen att anställa igen, då de behöver mer personal och har tänkt att satsa riktigt mycket här.
De kommer alltså att vänta på Andreas och anställa honom i nästa veva. Han säger ändå upp sig till utsatt datum och jobbar sedan vidare ändå tills han får ett datum här. Jag hoppas på att vi snart får reda på när det kan tänkas bli, jag är trött på att leva i ovisshet!
Så ligger det till.

Kommentarer
Postat av: Cia

förstår din ilska! ska jag komma upp och spöa skiten ur denna isprinsessa?!! Gör de med glädje!

2012-01-12 @ 15:20:26
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0