Jamais deux sans trois

Ett franskt ordspråk som ordagrant betyder "aldrig två utan tre" vilket man kan över sätt som det händer aldrig två saker utan en tredje.
Det är precis vad som tydligen håller på att hända nu med. Kände att jag var tvungen att skriva av mig här.

Vår älskade farmor. Älskade, älskade farmor på 98 år är en blomma som håller på att vissna. Igår fick vi veta att hon inte kunde stödja på ena benet. Idag är det värre hon kunde inte riktigt känna igen sin son, sin egna son som alltid tar hand om henne. Farmor som alltid har varit så frisk, inga krämpor har hon. Väldigt dålig syn och dålig hörsel har hon men inte ont.
Troligen har hon fått en propp i hjärnan och det finns nog inget att göra. Det känns helt ofattbart. Jag hoppas verkligen att hon ska klara sig ur detta, min farmor. ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch så ledsamt att höra :(



SV: Kossor är väldigt söta, även om jag föredrar hästar ;)



Ja, och tur att det var rätt storlek, annars brukar det mest bara finnas täcken i strl 105, 115 och typ 155 i de där korgarna.

2012-01-15 @ 21:52:49
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Åh Alex :( Finns det något jag kan göra? <3 Jag finns här.

2012-01-16 @ 07:13:43
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0